Höganäs Keramiks Blogg

Vad kommer hända 2011?

Posted in Inspiration, Marknadsföring, Visste du att? by Jannice on 21 december, 2010

Idag låser jag upp dörren för 2011, och avslöjar att den här Höganäs Keramik bloggen kommer 2011 utökas till att bli en “designblogg” på ny adress!! Din vän i vardagen med matnyttiga tips när det gäller inredning, dukning, formgivning, trender, handfasta trädgårdstips, “kockskola”, bakom kulisserna, tävlingar och allt annat härligt som gör livet värt att leva! Mitt samarbete har utökats från att vara med Höganäs Keramik, till att omfatta hela Fiskarskoncernen som äger varumärkena Iittala, Rörstrand, Höganäs Keramik, Hackman, Fiskars, Boda Nova och Arabia! Så ni kan tro det blir mycket inspiration! Bloggens grafiska formgivning har gjorts av en av landets och världens främsta grafiska formgivare, som jag hade äran att träffa förra veckan. Vilket möte, vilken människa!

Den nya bloggen kommer starta 1 februari och tills dess ses vi med sporadiska inlägg här på Höganäs Keramikbloggen. Men håll ögonen öppna, för du vill INTE missa lanseringen!

Vi ses väl 2011!?

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Annika said, on 21 december, 2010 at 11:30

    Så himla spännande!! Jag blir nyfiken på precis allt!

  2. C-tvillingmamma said, on 21 december, 2010 at 12:33

    Va roligt,vilket projekt!

  3. Kristina said, on 21 december, 2010 at 01:00

    Men åh vad roligt! Och du är helt rätt för detta projekt! Jag ser med spänning fram emot 1:a februari🙂

  4. Bodil said, on 21 december, 2010 at 02:47

    Men cool! Det ska bli roligt. Jag ser fram emot 1/2 11. Kram och god jul!

  5. Beijan said, on 21 december, 2010 at 07:31

    Åh vad kul, det ser jag fram emot!! Du är toppenduktig. Kram & God Jul🙂

  6. Mia said, on 22 december, 2010 at 09:50

    Detta är den första blogg jag intresserat mig för.
    Visst har tävlingsmomentet lockat, men med kvalitetsvaror
    och design på hög nivå kommer jag definitivt att hänga med 2011.

  7. […] succé det blev!!! Så roligt att så många har varit med och tävlat. Ni vet väl om att det  nästa år är på gång så mycket nytt och så mycket mer inspiration, så kika in här och håll er […]

  8. […] bli mycket omtyckt och det beslöts att vi (Fiskars group och jag) skulle utveckla denna till en designblogg som kommer lanseras inom kort på ny […]


Kommentera

