Höganäs Keramiks Blogg

Ljuvligt vackert

Posted in Inspiration, Nya Höganäs Kermik serien by Jannice on 1 oktober, 2010

Bild: Pia Ulin

Den här bilden är en av mina favoriter. Ljuvligt vackert med den äppelröda glasyren mot naturmaterial som betong och sten. Den här ljusstaken kommer vara prissatt till 249:- i butik.

Välj gärna den glansiga glasyren mot mer ruffa ytor i ditt hem, och den matta glasyren mot blanka. Eller varför inte satsa på ett urval av produkter där du blandar dem båda? Det skapar fantastiska kontraster och gör det mer intressant.  Tänk på att alltid variera material, färger och former för att få en så hållbar känsla i din inredning som möjligt.

PS. Glöm inte att du kan tävla HÄR om att vara först med att äga delar av den nya serien innan den är ute i butik. DS.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pia said, on 5 oktober, 2010 at 10:23

    En mycket fin ljusstake.

    / Pia
    bakformen@gmail.com

  2. rebecka ♥ said, on 19 oktober, 2010 at 09:46

    Oj vilken underbart fin ljusstake! Verkligen Gorgeous!

    Följ gärna mitt nystartade inrednings-företag via min hemsida, där säljer jag även mina produkter 🙂
    http://designbyrebeckauf.blogg.se

    Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentera

