Höganäs Keramiks Blogg

Big in Japan!

Posted in Okategoriserade by Jannice on 25 september, 2010

Tecknet betyder japanska.

Nu kan man läsa om Högnäs Keramiks produkter och formgivarna Front på en japansk blogg. På Ikkos blogg skriver hon om produkterna och lovordar formgivningen. Värt att notera tycker jag, då skandinavisk formgivning alltid varit populär i öst och då den ligger i paritet med den asiatiskt enkla och rena formspråket!

Obs!
Nästa vecka blir det tävling här på bloggen, då har du den unika chansen att bli först man eller kvinna till att äga delar av den Nya Höganäs Keramikserien, innan det kommit ut i butik! Så glöm inte att kika in här!

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kristina said, on 25 september, 2010 at 08:59

    Jag min dumbom har ju redan sprungit runt i affärerna och frågat efter den… då trodde jag att det bara var här på landsbygden vi var lite efter… Ja, ja, jag bjuder på den!🙂


Kommentera

