Höganäs Keramiks Blogg

Vinnare av biljetten till Presseventet

Posted in Tävlingar by Jannice on 26 augusti, 2010

Bild: Anna Lönnerstam

Då var vinnaren dragen i tävlingen om 1 biljett till Höganäs Keramiks pressevent den 1:a september! Och den lyckliga som ska få träffa tjejerna i Front, stylisten Lotta Agaton, Lotta Lundgren, mfl är……. *trumvirvel* …. Mathilda!! Hennes motivering:

”Favoriten är helt klart den enbart glaserade, otroligt kul att Höganäs vågar släppa fram lerans färg. Jag vill vinna eftersom jag just nu känner mig som en otroligt trist, tråkig och sliten trebarnsmamma… skulle va kul med ett break för bara mig och en vän eller sambon om vi får barnvakt. Då skulle jag komma tillbaka med ny energi och orka ta ordentligt tag i vardagen igen!”

Stort grattis Mathilda, det kommer ett mejl till dig med mer information om evenet. Biljetten gäller dig och en vän. Ska bli roligt att ses! Och som jag brukar säga till er andra… häng inte läpp, det kommer fler fina tävlingar. Förresten, kanske är du vinnaren på min blogg Simplicity, där jag kört samma tävling parallellt.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ingela said, on 26 augusti, 2010 at 09:32

    Stort stort grattis till Mathilda🙂

  2. mathilda said, on 26 augusti, 2010 at 10:01

    jippie, va roligt! jag ska genast boka tågbiljetter🙂


Kommentera

