Höganäs Keramiks Blogg

Vinnarna av 3 affischer

Posted in Tävlingar by Jannice on 12 augusti, 2010

Bild: Jannice Wistrand

Då var vinnarna dragna i tävlingen om 3 st affischer med det klassiska motivet, Höganäskruset. Och de lyckliga vinnarna är:

  • Maliin Stoor
    Jag tror jag skulle sätta upp den med en silvrig eller svart gammaldags kontorsklämma på väggen – utan ram. Se papperets struktur och få focus på motivet…
  • Johanna
    Jag skulle rama in den i en smal träram som jag målat klargul och låta den bli den första tavla att pryda vår koloni (som har en matchande gul-målad entredörr)
  • Lena Albertsson
    Den fina affischen skulle passa fin-fint i en vit ram hängandes i vårt kök som är under totalrenovering! Har en vägg som verkligen skulle behöva lite skånsk fägring.

Mejla mig era adressuppgifter på ext-jannice.wistrand@fiskars.com så skickas den till er omgående. Ni som har skrivit till mig och undrat om det inte går att köpa affischen, så undersöks detta. Jag återkommer om det här på bloggen.

Tack alla som var med och tävlade. Jätteroligt att ni var så många som ville vara med. Och ni som inte vann , häng inte läpp för det, för redan nästa vecka blir det en ny tävling här på bloggen!

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Blogg by Maliin Stoor said, on 12 augusti, 2010 at 06:06

    Jippie!

    Jag tackar!!!!

    Tack också för idag – mycket trevligt att äntligen träffas!!!

    Må gott och ha det bäst

    Maliin

  2. Erika said, on 13 augusti, 2010 at 10:49

    Det var ju förstås lite typiskt att jag sprang på bloggen när tävlingen redan var klar, men jag håller tummarna för att planschen går att köpa framöver istället. Den hade definitivt passat väl in hemma där skåpen är fulla med just höganäsporslin. 🙂

    Passar på att slänga in en fråga med hopp om ett svar. Min porslinssamling är i färgen himmelsblått och den ska nu utgå såg jag på hemsidan, men hur lång tid kommer den finnas kvar så att man hinner komplettera?

    • Jannice said, on 14 augusti, 2010 at 10:57

      Hej Erika!
      Den går att komplettera i mån av tillgång året ut. Tipset är att kontakta närmsta butik al kontakta någon av Iittala Outlet. Det finns en hemsida http://www.iittalaoutlet.se. Där kan du hitta din närmaste butik och göra en förfrågan. Lycka till!

      Jannice


Kommentera

