Höganäs Keramiks Blogg

Behind the scenes i Sthlms skärgård

Posted in Bakom kulisserna, Nya Höganäs Kermik serien by Jannice on 8 augusti, 2010

Idag visar jag er lite fler bilder ”behind the scenes” från Lifestylefotograferingen i Stockholms skärgård. En underbar plats där bilderna togs till den nya Höganäs Keramiks seriens marknadsmaterial.

Hoppas ni kan känna känslan av naturen, skönheten i det enkla och vardagliga. En värme och omtänksamhet. Det här sommarstället hade jag gärna haft i mina ägo.  Bilderna är tagna av Lotta Agaton som också var stylist vid tillfället. Resultatet – det kommer här på bloggen. Men jag håller er på sträckbänken ett tag till.

/Jannice

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kerstin said, on 8 augusti, 2010 at 09:46

    Nya stora muggarna ser fina ut tycker jag.

  2. Paul said, on 9 augusti, 2010 at 05:51

    Looking forward to the series, nice so far🙂


Kommentera

