Höganäs Keramiks Blogg

Vinnarna av krus från Höganäs Keramik

Posted in Tävlingar by Jannice on 5 juli, 2010

Bilder: Jannice Wistrand

Nu har jag dragit 6 lyckliga vinnare i tävlingen om krus från Höganäs Keramik. Nedan finns namnen med respektive motivering.

Linda L
Vitt – Jag skulle ställa den på vår mörka ekskänk i matrummet med fina sommarblommor i!

Hemmariket
Svart – Det skall innehålla penslar och linjaler och annat långt i mitt nya kontor.

Sanna
Vitt – Det skulle få stå bredvid min morfars gamla höganäskrus som är trasigt men som jag ändå sparat av sentimentala skäl! Lite av morfar och lite av mig!

Elle
Vitt- Placering på hallbordet för att rymma små överaskningslappar till familjen. Det första man möts av och vari man kan lägga önskemål o drömmar. En kul välkomsthälsning.

Strandviksvillan
Vitt – Jag skulle gärna ha ett vitt krus och det skulle stå på hedersplats på köksbordet, fyllt med blommor sommartid och bestick vintertid.

Inspirera mera
Vitt – Jag skulle använda den precis som du gjort på sista bilden, att ha penslar och andra kreativa ting. Kruset skulle få stå på vårt nya skrivbord som fungerar som både kontor och pysselhörna.

Grattis allihop, krusen är på väg hem till er!!

Kommentera

