Höganäs Keramiks Blogg

Följ med till den nya designbloggen!

Posted in Press by Jannice on 1 februari, 2011

Idag vill jag passa på att välkomna er till den nya designbloggen Design Day by Day!

Höganäs Keramiks blogg har varit en tidsinställd kampanjblogg och inriktad mot den “Nya Höganäs Keramik serien”. Den kommer finnas kvar på denna adress men inte uppdateras mer. På den nya bloggen kommer jag lägga fokus på designens betydelse i vår vardag, där målet är att lyfta fram det vackra och hållbara, samt inspirera er läsare till max.

Jag vill passa på att tacka för den fina respons vi fått på denna blogg. För era kommentarer, er trogna besökarfrekvens och ert engagemang! Nu hoppas jag ni följer med mig över till den nya bloggen och låter mig få fortsätta inspirera!

Så hjärtligt välkomna till Design Day by Day! Nu kör vi!

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ulf Carlsson said, on 1 februari, 2011 at 02:15

    Hejsan! Är det inte dags att visa på vad som komma skall? En halv, eller tredjedels serie är ju inte till glädje för någon. Även om inte allt är klart att levereras så kan ni i alla fall visa en bild. Jag (ock säkert fler med mig) står i begrepp att byta hela servisen hemma, men att hoppa på tåget innan man vet hur den fulla serien ser ut känns osäkert.

    Mvh Uffe


Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare

